dhk40

maandag 3 april 2017

Zubin blog: Što obući na posao?/ What to wear to work?

Dobra kombinacija, senf-boja (neznam kako bi je nazvala) i siva. Lijepo ti pristaje :-)

Zubin blog: Što obući na posao?/ What to wear to work?
Gepost door dhk40 op 15:14 1 opmerking:
Dit e-mailen Dit bloggen!Delen via XDelen op FacebookDelen op Pinterest
Nieuwere posts Oudere posts Homepage
Abonneren op: Posts (Atom)

Blogarchief

  • ▼  2017 (1)
    • ▼  april (1)
      • Zubin blog: Što obući na posao?/ What to wear to w...
  • ►  2015 (3)
    • ►  mei (1)
    • ►  januari (2)
  • ►  2014 (8)
    • ►  oktober (2)
    • ►  augustus (1)
    • ►  mei (1)
    • ►  april (1)
    • ►  maart (2)
    • ►  februari (1)
  • ►  2013 (4)
    • ►  december (3)
    • ►  november (1)

Over mij

Mijn foto
dhk40
Mijn volledige profiel tonen
Thema Supercool. Mogelijk gemaakt door Blogger.